Αναγνώστες

Σάββατο 2 Απριλίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ


 Γεννήθηκα στη Μυτιλήνη της Λέσβου, στις 23-08-1982 αλλά μεγάλωσα στην Καλλίπολη Πειραιά. 

Ανέκαθεν στη ζωή μου με έλκυε ο μαγευτικός κόσμος της συγγραφής. Από μικρή μου άρεσε πολύ το διάβασμα και μάλιστα προτιμούσα τα πιο μεγάλα σε όγκο βιβλία. "Όσο πιο πολλές σελίδες τόσο μεγαλύτερο το ταξίδι " σκεφτόμουν.

Το 2013 ξεκίνησα δειλά - δειλά το πρώτο μέρος τριλογίας “Ο νεαρός μάγος- το σπαθί του Μέρλοου" το οποίο κυκλοφορεί πλέον στην Αγγλική γλώσσα απο τον εκδοτικό οίκο του Λονδίνου "Ontime books". Πρόσφατα υπέγραψα συμβόλαιο να γίνει μετάφραση του έργου μου σε πέντε βασικές διαλέκτους της Ινδίας καθώς επίσης και σε πέντε ακόμα γλώσσες όπως κινέζικα, ισπανικά κτλ.

Ο Νεαρός Μάγος μυρίζει Ήπειρο καθώς έγκειται έντονα το ελληνικό στοιχείο και οι παραδόσεις. Πρόκειται για την περιπέτεια που βιώνουν τέσσερις παιδικοί φίλοι, βασισμένη σε έναν μύθο του χωριού σχετικά με την νεράιδα της μεγάλης λίμνης η οποία προστατεύει τα νερά της από την αδυσώπητη μάγισσα Λάμια. Ο Μάρκος, ο ένας από τους φίλους, ανακαλύπτει πως ο Μέρλοου είναι πρόγονος του και έτσι κληρονομεί το σπαθί του προκειμένου να υπερασπιστεί την μαγική Χώρα. Θα υπάρξουν επικές μάχες με ξωτικά, νάνους και δράκους ενώ συμπεριλαμβάνεται επίσης μια δική μου γλώσσα των ξωτικών. 

Το 2ο μέρος της τριλογίας λέγεται "Ο Νεαρός Μάγος - Η αόρατη απειλή" και το τρίτο "Ο Νεαρός Μάγος - ο Ψυχοβγάλτης" τα οποία θα εκδοθούν από τον ίδιο εκδοτικό οίκο του Λονδίνου OnTime Books στο μέλλον. 

Επίσης συνεργάζομαι με τον μουσικοσυνθέτη Μιχάλη Σούμα απο το ροκ συγκρότημα "Ονυξ" ο οποίος ως τώρα έχει μελοποιήσει τουλάχιστον δεκατρία soundtrack τραγούδια για την τριλογία του Νεαρού Μάγου σε στίχους δικούς μου. Η μουσική είναι epic rock και κυκλοφορούν στο προσωπικό μου κανάλι στο youtube Χριστίνα Νάκου και στο soundcloud Χριστίνα Νάκου Συγγραφέας. Εκεί θα ακούσετε και άλλα τραγούδια που εχω γράψει κατά καιρούς όπως το "Είχαμε Άγγελο" που ανέβηκε στο κανάλι μου πέρυσι το καλοκαίρι και  "η Δύση" την οποία έγραψα μαζί με τον σύζυγο μου και το βίντεο ανέβηκε πριν ενα μήνα περίπου. 

Τον Απρίλιο του 2021 κυκλοφόρησε το νέο μου μυθιστόρημα "Μάνα δεν σε συγχωρώ" από Εκδόσεις Δερέ το οποίο πλησιάζει την 3η έκδοση. Πρόκειται για ενα κοινωνικό δράμα το οποίο είναι βασισμένο σε αληθινά γεγονότα. Αφορά την ιστορία δύο αδελφών, της Βάγιας και της Χλόης, τις οποίες η μητέρα τους εγκατέλειψε σε πολύ μικρή ηλικία. Μεγάλωσαν χωριστά μα η Μοίρα αποφασισμένη να μαθευτεί η πραγματική αλήθεια, τις ένωσε ξανά. Στο συγκεκριμένο βιβλίο θα συναντήσετε έρωτα, πόνο, θλίψη, χαρά, βία… Όλα τα μπαχαρικά δηλαδή που περιλαμβάνει η ίδια η ζωή. 

Το 2018 συμμετείχα σε διαγωνισμό που διοργάνωσε το ηλεκτρονικό περιοδικό Κέφαλος.

Τέλος τον Δεκέμβριο του 2021 συμμετείχα στο 7ο διεθνές φεστιβάλ Disenado Mexico με το ποίημα μου "Επιθυμητή Κόλαση" το οποίο απαγγέλθηκε στην Ισπανική γλώσσα.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ


 Με λένε Σοφία Τανακίδου, γεννήθηκα σε ένα μικρό χωριό των Σερρών στους πρόποδες του βουνού Μπέλες και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη.

Από παιδί είχα μια έμφυτη κλήση να γράφω, αλλά και να ακούω. Έτσι άκουγα την μητέρα μου να μου διηγείται ανέκαθεν όχι παραμύθια, αλλά αληθινές ιστορίες της ζωής της. Η ιστορία της μητέρας μου για την υιοθεσία της που έμαθε εντελώς ξαφνικά και συγχρόνως με άσχημο τρόπο στα 17 της χρόνια , μού έδωσε το έναυσμα να γράψω τους λύκους μου.

Ήθελα να μιλήσω για την αγάπη των θετών γονιών που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους πραγματικούς μας γονείς. Γιατί ένα παιδί το αγαπάς όταν το ζεις κι όχι επειδή το γεννάς. 

Ήθελα να γράψω τους χιλιάδες λόγους που μια μάνα μπορεί να στερηθεί το παιδί της, χωρίς να το θέλει ή ακόμη κι όταν το αποφασίσει μόνη της… πως πολλές φορές το κάνει γιατί σκέφτεται πρώτα το συμφέρον του παιδιού της και πως θα του διασφαλίσει μια ζωή γεμάτη αγάπη.

Ήθελα να κάνω λόγο επίσης και για τα παιδιά που μεγαλώνουν ορφανά και πόσο πολύτιμο είναι να έχουν έναν άνθρωπο να τους στηρίξει στα δύσκολα σαν μάνα...

Ήθελα να αναφερθώ όμως και στους γονείς που μεγαλώνουν τα παιδιά τους θεωρώντας πως θα πρέπει να ακολουθούν τον δρόμο που αυτοί έχουν κανονίσει για αυτά, χωρίς γνώμη δική τους και χωρίς καμία αντίρρηση.

Νομίζω πως μέσα στους λύκους που ονειρεύτηκα χώρεσα όλες αυτές τις οικογένειες κι έδωσα το στίγμα για να αναρωτηθεί ο κάθε αναγνώστης που θα το διαβάσει τι είδους οικογένεια θα ήθελε να δημιουργήσει στη ζωή του και σε τι οικογένεια θα ήθελε ο ίδιος να μεγαλώσει.

Η μητέρα μου, μου έλεγε πάντα ότι δε θα άλλαζε τους θετούς της γονείς για κανέναν άλλον στον κόσμο... 

Υπάρχουν στη ζωή οικογένειες αρνιών και οικογένειες λύκων...

Όταν ζεις με λύκους οφείλεις να γίνεις καλός λύκος... κι όταν ζεις με αρνιά οφείλεις πάλι... να γίνεις λύκος για να τα προστατέψεις από τους λύκους...

Μια μάνα... οφείλει να προστατεύσει τα παιδιά της....αυτό μου έμαθε η μητέρα μου... κι αυτό είναι όλο το νόημα του βιβλίου μου.

Με εκτίμηση 

Σοφία Τανακιδου.



Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ











Καλημέρα σας!
Ονομάζομαι Κωνσταντία Κοζανίτου αλλά οι φίλοι μου με φωνάζουν Ντίνα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασα Αγγλική Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η κλίση μου για τη λογοτεχνία και την ποίηση φάνηκε από τα νεανικά μου χρόνια και σε συνδυασμό με τις σπουδές μου μεγάλωσε και θέριεψε. Ξεκίνησα συγγραφικά εκφράζοντας την ορμή της εφηβείας μου με ποίηση. Υπηρέτησα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σαν καθηγήτρια και διευθύντρια Λυκείου σε Ελλάδα και Κύπρο. Και ενώ τους χειμώνες η εντρύφηση στην Αγγλική και Αμερικάνικη λογοτεχνία μέσω της διδασκαλίας κυριαρχούσε, τα καλοκαίρια διάβαζα τους αγαπημένους μου Έλληνες και ξένους συγγραφείς.  
Η ιστορία της οικογένειας της μητέρας μου υπήρχε μέσα μου από τα μικράτα μου. Το ταξίδι της Αθανασίας από την Ξάνθη στα Ιεροσόλυμα έπρεπε να αποτυπωθεί, παρακαταθήκη στα παιδιά και τα εγγόνια μου.  Αποτέλεσε και το κίνητρο για την έναρξη της συγγραφικής μου προσπάθειας. Ψάχνοντας και την επιστημονική γνώση συμμετείχα σε συνεδρίες δημιουργικής γραφής από τις οποίες προέκυψαν συλλογικά έργα με ιστορίες μου και ένα παραμύθι. Κατόπιν, διηγήματά μου διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς όπως στα ‘Γιαννιτσά- ιστορίες του τόπου μου’ εκδόσεις Iwrite και Ένα βιβλίο για τη Θεσσαλονίκη’ εκδόσεις Εντύποις.  
Τον Δεκέμβριο του 2020 κυκλοφόρησε το βιβλίο μου ‘Μια ανάσα η ζωή’ Θεσσαλονίκη Μικρασία Ιεροσόλυμα των εκδόσεων Κέδρος. Αφορά το ταξίδι της ηρωίδας μου στους παραπάνω τρεις τόπους που στιγματίζουν τη ζωή της. Αρχικά ήθελα να περιγράψω το πραγματικό ταξίδι ζωής κάποιων Ελλήνων το 1941, που ελάχιστοι γνωρίζουν. Στη συνέχεια η αφήγηση με πήγε στις κοινωνικές επιπτώσεις της περιπέτειας που έζησε η Αθανασία. Βίωσα μαζί της συναισθήματα όπως η αβεβαιότητα, η ξενιτιά, ο ξεριζωμός, η αγριότητα των καιρών, η προδοσία αλλά και τη νοσταλγία, την ελπίδα, το σεβασμό και την ανιδιοτελή αγάπη. 
Σε συνθήκες covid, τα δύο επόμενα χρόνια μέχρι και σήμερα, συνεχίζω και γράφω καθημερινά ∙ μια λέξη, μια εικόνα, ένα συναίσθημα αρκούν για έναυσμα και το δεύτερο μυθιστόρημά μου θα κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο 2022 από τις εκδόσεις Κέδρος. Το τρίτο γράφεται ήδη στο μυαλό μου. Επίσης, αρθρογραφώ στην ηλεκτρονική εφημερίδα  thesstoday  με ιστορίες μου και απόψεις για τα βιβλία που με γοητεύουν. 
Παράλληλα διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ για να ταξιδεύω και να εμπνέομαι.  Συμμετέχω σε δύο λέσχες ανάγνωσης και είμαι μέλος βιβλιοφιλικών ομάδων στο fb. Επικοινωνώ καθημερινά με τους διαδικτυακούς μου φίλους. Ανταλλάσσουμε λογοτεχνικές προτάσεις και απόψεις. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι ταυτίζομαι πνευματικά, ψυχικά και λογοτεχνικά με αρκετούς.   
Μία από τις καινούργιες μου φίλες και αξιόλογη ομότεχνή μου είναι η κυρία Εύα Μαζοκοπάκη!
Εύα μου, ευχαριστώ πολύ για την τιμή, τη στήριξη και το δικαίωμα λόγου μου στην Ηχώ των Λογοτεχνών!
Ευχαριστώ και όλους εσάς που μοιραζόμαστε ιδέες, σκέψεις, συναισθήματα!
Υγεία και αγάπη, εύχομαι
Κωνσταντία Κοζανίτου

Καλημέρα σας!

Ονομάζομαι Κωνσταντία Κοζανίτου αλλά οι φίλοι μου με φωνάζουν Ντίνα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασα Αγγλική Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η κλίση μου για τη λογοτεχνία και την ποίηση φάνηκε από τα νεανικά μου χρόνια και σε συνδυασμό με τις σπουδές μου μεγάλωσε και θέριεψε. Ξεκίνησα συγγραφικά εκφράζοντας την ορμή της εφηβείας μου με ποίηση. Υπηρέτησα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σαν καθηγήτρια και διευθύντρια Λυκείου σε Ελλάδα και Κύπρο. Και ενώ τους χειμώνες η εντρύφηση στην Αγγλική και Αμερικάνικη λογοτεχνία μέσω της διδασκαλίας κυριαρχούσε, τα καλοκαίρια διάβαζα τους αγαπημένους μου Έλληνες και ξένους συγγραφείς.  
Η ιστορία της οικογένειας της μητέρας μου υπήρχε μέσα μου από τα μικράτα μου. Το ταξίδι της Αθανασίας από την Ξάνθη στα Ιεροσόλυμα έπρεπε να αποτυπωθεί, παρακαταθήκη στα παιδιά και τα εγγόνια μου. Αποτέλεσε και το κίνητρο για την έναρξη της συγγραφικής μου προσπάθειας. Ψάχνοντας και την επιστημονική γνώση συμμετείχα σε συνεδρίες δημιουργικής γραφής από τις οποίες προέκυψαν συλλογικά έργα με ιστορίες μου και ένα παραμύθι. Κατόπιν, διηγήματά μου διακρίθηκαν σε διαγωνισμούς όπως στα ‘Γιαννιτσά- ιστορίες του τόπου μου’ εκδόσεις Iwrite και Ένα βιβλίο για τη Θεσσαλονίκη’ εκδόσεις Εντύποις.  
Τον Δεκέμβριο του 2020 κυκλοφόρησε το βιβλίο μου ‘Μια ανάσα η ζωή’ Θεσσαλονίκη Μικρασία Ιεροσόλυμα των εκδόσεων Κέδρος. Αφορά το ταξίδι της ηρωίδας μου στους παραπάνω τρεις τόπους που στιγματίζουν τη ζωή της. Αρχικά ήθελα να περιγράψω το πραγματικό ταξίδι ζωής κάποιων Ελλήνων το 1941, που ελάχιστοι γνωρίζουν. Στη συνέχεια η αφήγηση με πήγε στις κοινωνικές επιπτώσεις της περιπέτειας που έζησε η Αθανασία. Βίωσα μαζί της συναισθήματα όπως η αβεβαιότητα, η ξενιτιά, ο ξεριζωμός, η αγριότητα των καιρών, η προδοσία αλλά και τη νοσταλγία, την ελπίδα, το σεβασμό και την ανιδιοτελή αγάπη. 
Σε συνθήκες covid, τα δύο επόμενα χρόνια μέχρι και σήμερα, συνεχίζω και γράφω καθημερινά ∙ μια λέξη, μια εικόνα, ένα συναίσθημα αρκούν για έναυσμα και το δεύτερο μυθιστόρημά μου θα κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο 2022 από τις εκδόσεις Κέδρος. Το τρίτο γράφεται ήδη στο μυαλό μου. Επίσης, αρθρογραφώ στην ηλεκτρονική εφημερίδα thesstoday με ιστορίες μου και απόψεις για τα βιβλία που με γοητεύουν. 
Παράλληλα διαβάζω όσο περισσότερο μπορώ για να ταξιδεύω και να εμπνέομαι. Συμμετέχω σε δύο λέσχες ανάγνωσης και είμαι μέλος βιβλιοφιλικών ομάδων στο fb. Επικοινωνώ καθημερινά με τους διαδικτυακούς μου φίλους. Ανταλλάσσουμε λογοτεχνικές προτάσεις και απόψεις. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι ταυτίζομαι πνευματικά, ψυχικά και λογοτεχνικά με αρκετούς.   
Μία από τις καινούργιες μου φίλες και αξιόλογη ομότεχνή μου είναι η κυρία Εύα Μαζοκοπάκη!
Εύα μου, ευχαριστώ πολύ για την τιμή, τη στήριξη και το δικαίωμα λόγου μου στην Ηχώ των Λογοτεχνών!
Ευχαριστώ και όλους εσάς που μοιραζόμαστε ιδέες, σκέψεις, συναισθήματα!
Υγεία και αγάπη, εύχομαι
Κωνσταντία Κοζανίτου

 

Σάββατο 12 Μαρτίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ


 Σας καλημερίζω με αγάπη !!!

Είμαι η Ζωγραφιά Μιχαηλίδου .
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη όπου και διαμένω .
Είμαι παντρεμένη και μητέρα τριών κοριτσιών (οι δεύτερες δίδυμες ) και έχω δυο εγγονουλες . 

Χρονια τώρα με θυμάμαι να γράφω ποίηση . 
Όταν πέθανε η πολυαγαπημένη μου γιαγιά , που με μεγάλωσε , έγραφα στο ημερολόγιο μου τα συναισθήματα που με κατέκλυζαν , για να απαλύνω τον πόνο μου …
Το 2017 αποφάσισα να το κάνω βιβλίο … 
Τα τελευταία χρονια άρχισα να γράφω παιδικά παραμύθια , τα οποία αφηγουμουν στις εγγονουλες μου … 

Έχω εκδώσει ένα βιβλίο με δέκα τρεις ιστοριούλες που μιλούν για τα ζωάκια , ούτως ώστε να μάθουν τα παιδιά να τα αγαπούν και να τα σέβονται , γιατί αυτή η γη δεν φτιάχτηκε μόνο για μας !!!

Είναι από τις εκδόσεις Κυριακιδη , με εικονογράφηση της σπουδαίας Δωροθεας Λουκρη και λέγεται ‘’ Της γιαγιάς Ζωγραφιας τα παραμύθια ‘’

Πριν λίγο καιρό προχώρησα στην έκδοση του βιβλίου αφιέρωμα στην γιαγιά και στον παππού μου , οι οποίοι μας μεγάλωσαν εμένα και τα δυο μου αδερφια , καθώς οι γονείς μας έφυγαν μετανάστες στη Γερμανία . 

Επίσης από τις εκδόσεις Κυριακιδη . 

Είναι ένα οδοιπορικό από τις αλησμόνητες πατρίδες , ως τη Θεσσαλονίκη , μέσα από κακουχίες , βάσανα και έναν διαρκή αγώνα επιβίωσης και σκληρής βιοπάλης . 
Κατόπιν τα χρονια της μεγάλης ξενιτιάς , τη δεκαετία του ‘60 , όταν έφυγαν οι γονείς μας στη Γερμανία μετανάστες για ένα καλύτερο αύριο . 

Και φτάνει στις μέρες μας , που η ιστορία επαναλαμβάνεται στο χρόνο , μετανάστευση , ξενιτιά , προσφυγιά τότε και τώρα . 



Πως βιώνουμε το σήμερα , μέσα από την οικονομική κρίση , την ξενιτιά των παιδιών μας ακόμη και στην ίδια μας τη χώρα . 

Είναι ένα αφήγημα και όχι μυθιστόρημα . 

Είναι η αλήθεια της ζωής , κλαίω κάθε φορά που το διαβάζω , ξαναγίνομαι το παιδί που βιώνω την έλλειψη και την προσμονή . 

Η ποίηση όμως είναι κάτι που με κατακλύζει , με κυριεύει , με αφυπνίζει . 

Ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα 

Μια μπόρα ξαφνικη

Ένας ολόλαμπρος ήλιος 

Οι χιονονιφαδες καθώς στροβιλίζονται 

Το σπουργίτι στο περβάζι 

Το κελαιδισμα των πουλιών 

Η ολανθιστη τριανταφυλλιά 

Ένα πανέμορφο αγριολούλουδο που ξεπροβάλλει 

Το γλυκο χάραμα στη σιγαλια 

Η ποίηση εντός μου !!!

Ένα δείγμα ποίησης μου :


Σε λευκές σελίδες 

Γεμίζω αράδες 

Από φιλτράρισμα ψυχής !!!

Σας το αφιερώνω 

Από καρδιάς 

Αυτή τη στιγμή ετοιμάζω το επόμενο βιβλίο παραμυθιών μου , με την αξιόλογη εικονογράφο μου Δωροθεα 
Λουκρη , με κάποιες μικρές ΜΑ πολύ σημαντικές πινελιές , έκπληξη …

Κάποια στιγμή θέλω να εκδώσω μερικές ποιητικές συλλογές μου !!!

Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε να με φιλοξενήσετε στην ΗΧΩ !!!

Κυριες μου αγαπημένες που με στηρίζετε σε ο,τι κάνω 

Σας ευχαριστώ πολύ 

Με βαθειά εκτίμηση και αγάπη 

Μιχαηλίδου Ζωγραφιά

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ


 Ονομάζομαι Φανή Γεωργολοπουλου. Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη μετά από ένα κύμα μεταθέσεων του πατέρα μου. Η καταγωγή μου είναι από τα Τρίκαλα Θεσσαλίας όπου και ζω.

Είμαι νηπιαγωγός με μεταπτυχιακό στην ψυχολογία εφήβων 

Από μικρό παιδί μου άρεσε να γράφω οτιδήποτε με συγκινούσε και ερέθιζε την φαντασία μου 

Έχω γράψει τέσσερα βιβλία λογοτεχνικά.

Το πρώτο με τίτλο " Να παίρνει ο αέρας τη ζάχαρη απ' το ψωμί"

Το δεύτερο " Μέρες βροχής"

Το τρίτο "Σχετικά με τον Μιχάλη"

Το τέταρτο " Κάποτε στον Όλυμπο".

Όλα είναι βγαλμένα μέσα από την ψυχή μου, αληθινές ιστορίες και τα αγαπώ.

Εδώ θα αναφερθώ στο τρίτο μου βιβλίο " Σχετικά με τον Μιχάλη".

Ήταν ένα ζεστό καλοκαίρι και καθόμουν στην ακρογιαλιά.

Δίπλα στο εξοχικό μας σπίτι στην Εύβοια ήταν ένα μεγάλο ξενοδοχείο που φιλοξενούσε συνήθως ευκατάστατους ανθρώπους, επιχειρηματίες και πολιτικά πρόσωπα.

Άκουσα να ρίχνουν βότσαλα στην θάλασσα και όπως ήμουν ζαλισμενη από τον δυνατό ήλιο, παραμερισα το καπέλο μου και κοίταξα προς το μέρος που ερχόταν ο παφλασμος.

Είδα ένα παιδί γύρω στα δέκα του χρόνια , να πετά με νεύρα βότσαλα και να κλωτσήσει τις πέτρες 

Ήταν θυμωμένο και στενοχωρημένο.

Σηκώθηκα από την πετσέτα μου και πλησίασα τον νεαρό.

Η πρώτη εντύπωση ήταν ένα κακομαθημένο παιδί, ντυμένο με ακριβά ρούχα .

Ο Μιχάλης .

Τι σου συμβαίνει;

Έτσι άρχισε η κουβέντα μας .

Εκείνο λες και ήθελε κάποιον να το ακούσει, άρχισε να μου λεει

- Πάλι δεν θα έλθει ο μπαμπάς.

- Μου το είχε υποσχεθεί.

- Δεν ήλθε δα και το τέλος του κόσμου! Του χαμογέλασα.

Μέσα από δάκρυα θυμού, απογοήτευση, νεύρα μου ξετυλίξει την μικρή του ωστόσο πολύ ενδιαφέρουσα ζωή 

Είχε τα πάντα!

Γεννήθηκε με ένα χρυσό κουτάλι στο στόμα!

Αλλά .. του έλειπε η αγάπη!

Να τον νοιάζουν, να του δείξουν λίγη σημασία .

Εκείνο το καλοκαίρι τον κανακεψα.

Άρχισε να έρχεται στην αυλή μου, να επιζητά την παρέα μου και να τα λέμε.

Όταν οι διακοπές τελείωσαν υποσχεθηκαμε ότι θα κρατήσουμε επαφή.

Έτσι και έγινε ,έτσι και γίνεται χρόνια τώρα .

Μου έστελνε τα νέα του και γω σαν μανούλα του έδινα θάρρος.

Ο Μιχάλης ζει μόνιμα στην Ελβετία.

Μου γεννήθηκε η ιδέα να  τον κάνω βιβλίο.

Είδα στα μάτια του την θλίψη, την απόγνωση, την απογοήτευση το δάκρυ.

Πέρασαν αρκετά χρόνια να το αποφασίσω να γράψω για κείνον.

Είδα μια γενιά καλοκακομαθημενων πλουσιοπαιδων με μύρια προβλήματα.

Έλλειψη αγάπης, ενδιαφέροντος,ψυχικά κενά , ανικανοποίητο.

Το βιβλίο γράφτηκε, εκδόθηκε και ήταν ο πρώτος που το διάβασε.

- Τι μπορώ να κάνω για σένα, μου είπε συγκινημένος.

Να είσαι ευτυχισμένος, του απάντησα.

Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξη. Ιδιαίτερα την πολυαγαπημένη μου Εύα για την φιλοξενία της στο blog.

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ









Ονομάζομαι Μαρία Καλατζή και ασχολούμαι με την αγιογραφία την ποίηση και τη λογοτεχνία και είμαι συγγραφέας τεσσάρων μυθιστορημάτων. Το να γράφω είναι μια εσωτερική μου ανάγκη να ταξιδέψω σε κόσμους ονειρικούς που μόνο με τη συγγραφική μου πένα μπορώ να φτάσω. 
Η πρώτη μου εμφάνιση στην ελληνική πεζογραφία έγινε με το μυθιστόρημα «Δύναμη ψυχής» (2007). Ακολούθησε «Το στοιχειωμένο αρχοντικό» (2008), Κατόπιν «Ο θησαυρός του νερού» (2016) και η «Η λίμνη με τις Νεράιδες» (2019). «Το πνεύμα της δούκισσας» που κυκλοφόρησε το 2021 είναι επανέκδοση του δεύτερου βιβλίου «Το στοιχειωμένο αρχοντικό». Είναι ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν δεκατέσσερα χρόνια και οι τότε συγκυρίες δε βοήθησαν στην προβολή του. Θεωρώ πως δεν έκανε τον κύκλο που του άξιζε και θέλησα να το συστήσω ξανά στο αναγνωστικό κοινό. Κυκλοφορεί πλέον μέσω του εκδοτικού οίκου Ακακία με ανανεωμένο εξώφυλλο και τίτλο. 
Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα βιβλία φαντασίας και μυστηρίου και «το πνεύμα της δούκισσας” διαθέτει άφθονο το μεταφυσικό στοιχείο. Δολοπλοκίες ίντριγκες και μια συνεχής αναζήτηση ενός ανεκτίμητου θησαυρού, συνθέτουν ένα μυστηριώδες σκηνικό που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη.
 Το πνεύμα της δούκισσας Ηρώ Ματρώζου παραμένει εγκλωβισμένο στο απομονωμένο αρχοντικό του Πηλίου που πέρασε στην κατοχή του Σωτήρη Στεργίου και της ανάπηρης συζύγου του, Αμαλίας. Όλα ξεκινούν όταν η ανιψιά τους, Μάχη, επιστρέφει από τις σπουδές της. Έρχεται αντιμέτωπη με το θάνατο του θείου της και την πλήρη κατάρρευση της Αμαλίας. Το πνεύμα της δούκισσας εμφανίζεται μπροστά της και της ζητά ν’ ανακαλύψει το πολύτιμο στέμμα της ακολουθώντας τα στοιχεία που της δίνονται υπό μορφή γρίφων. Η αναζήτησή του θα εξελιχθεί σε μια μεγάλη περιπέτεια. Η ύπαρξη ενός θανάσιμου εχθρού θα τη φέρει αντιμέτωπη με δολοφονικές παγίδες. 
Ποιος είναι ο φθονερός νους που της βάζει εμπόδια και γιατί θέλει να εξοντώσει εκείνη και τη θεία Αμαλία; Τι ρόλο παίζουν ο παράξενος Γιάννος και οικονόμος του αρχοντικού Τασία; Ποιο είναι το μυστικό που κρύβεται πίσω από τη συμπεριφορά της θείας της; Θα καταφέρει να λύσει τους δυσνόητους γρίφους; Θα ανακαλύψει το πολύτιμο στέμμα για να ελευθερώσει το παγιδευμένο πνεύμα της δούκισσας Ηρώς; Όλα αυτά τα καίρια ερωτήματα λαμβάνουν απαντήσεις κατά την πλοκή και φέρνουν στο φως ένα απίστευτο μυστικό. 
Αν θέλετε να ζήσετε αυτό το μαγικό ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας ,μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα «Το πνεύμα της δούκισσας» στα εξής link:
Link Εκδοτικού Οίκου Ακακία
https://akakia.net/shop/to-pneuma-tis-doukissas/
Link στο Amazon
www.amazon.co.uk/dp/1912935570
Ευχαριστώ θερμά το evelia blogspot που με φιλοξένησε και όλους εσάς που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε τούτες τις αράδες,   
Με εκτίμηση Μαρία Καλατζή.



 

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2022

ΜΕ ΤΗΝ ΗΧΩ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ





 Ονομάζομαι Παρασκευή Κηπουρίδου.

   Γεννήθηκα σε ένα χωριό της Κοζάνης, την «Χαραυγή». Ασχολούμαι με πεζογραφία, ποίηση, μουσικό στίχο, παραμύθι και ζωγραφική. Βιβλιοφάγος από την ώρα που έμαθα να διαβάζω. Από παιδί η γραφή ήταν για μένα ορμητήριο για ταξίδια φανταστικά, τρόπος έκφρασης, ενασχόληση αγαπημένη. Μετά τα παιχνίδια με τους φίλους στην όμορφη φύση, μου άρεσε να μετατρέπω τις εικόνες με λέξεις στο χαρτί. 

 Στη συγγραφή του βιβλίου αυτού με οδήγησε η ανάγνωση της ιστορίας της Σαμοθράκης και τα δεινά των κατοίκων κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας.

 Η μεγάλη σφαγή από τους Τούρκους του Καρά Αλή και τα λόγια του Ίωνα Δραγούμη:

" Σ' αυτό το μέρος του Θρακικού πελάγους που κείται το νησί... όλοι οι άνεμοι μαζώνονται και σαρώνουν τη θάλασσα και τον αέρα... νησί φτιαγμένο από θεούς, λες κι είναι βράχος ζωντανός, που η θάλασσα τον ζώνει"

Όλα αυτά μου δημιούργησαν την ακατανίκητη ανάγκη να γράψω την «Πενταύγενη».

  Πολλοί νέοι πήραν τον δρόμο για τα παζάρια της Ανατολής και τα Οθωμανικά τάγματα. Εκεί έχασαν το δικαίωμα να ορίσουν το ίδιο τους το σώμα. Αγωνίστηκαν να κρατήσουν ζωντανά  ήθη, έθιμα, θρησκεία μέσα σε κλίμα εξισλαμισμού και δουλείας.

   Ανυπολόγιστες οι ζημιές της επιδρομής. Πολλοί κάτοικοι για να επιβιώσουν καταλήγουν σε άλλα νησιά. Ανάμεσά τους η οικογένεια της κεντρικής ηρωίδας. Κι όταν αποφασίζουν να επιστρέψουν, έρχεται η πειρατεία να βυθίσει το νησί σε θλίψη, ανέχεια, απελπισία. 

 Κάποιοι νέοι αλυσοδένονται σε κατάστρωμα πειρατικού. Έτσι ξεκινάει ένα ταξίδι, που ούτε να το φανταστούν θα μπορούσαν. 

 Εντελώς ξαφνικά ένας - ένας άρχισαν να αποκτούν υπόσταση στη φαντασία μου οι χαρακτήρες της μυθοπλασίας. Μέσα από τις περιπέτειές τους θέλησα να εκφράσω την ανάγκη του ανθρώπου για λευτεριά και αυτοδιάθεση, την αγάπη για την πατρίδα, τα ήθη και τα έθιμα. 

  Μετά από επίπονη έρευνα ξεκίνησα ένα μαγικό ταξίδι σε τοπίο μιας ταραγμένης εποχής. Θύμα πειρατείας η Πενταύγενη ακολουθεί μια απίστευτη και μεγάλη πορεία. Από Μήλο, Βενετία και από εκεί στην Πέστη, βουλιάζει στον πόνο, έχοντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού την απόδραση. Η αγωνία για την τύχη των αγαπημένων μόνιμη πληγή. Ενώ βιώνει τον προσωπικό της Γολγοθά σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, οι σκλαβωμένοι κάτοικοι μάχονται με αυτοθυσία κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, γράφοντας ένδοξες σελίδες Ιστορίας. 

  Πόση απελπισία, πόση δύναμη ψυχής χρειάζεται κανείς για να διασχίσει τα ταραγμένα Βαλκάνια, ακολουθώντας ένα τσιγγάνικο καραβάνι;

 Πόσο μεγάλη σημασία για τον άνθρωπο έχει μέσα σε συνθήκες απόλυτης απελπισίας να κρατά  μέσα του άσβεστη την ελπίδα;

  Ένα άψυχο αντικείμενο μπορεί να γίνει σανίδα σωτηρίας; Μπορεί να οδηγήσει τις πονεμένες ψυχές σε απάνεμο λιμάνι; Ποιος ξέρει; Το κισμέτ κρατάει τα κιτάπια του κλειστά. Κανείς δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το αύριο.


 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αναγνώστες που διέθεσαν μια φιλόξενη γωνιά στην ψυχή τους για το πόνημά μου. Η ζεστή ανταπόκριση και τα υπέροχα λόγια για το βιβλίο μου, είναι για μένα πολύτιμος θησαυρός.

 

Ευχαριστώ πολύ την κ. Εύα Μαζοκοπάκη για την φιλοξενία στο blog της στη στήλη ¨Με την ηχώ του δημιουργού»